اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.

Delicious facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی خروجی PDF
کد خبر : 225588
تعداد بازدید : 5419

دیداررابط نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) با رئیس آموزش و پرورش بخش کهک

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضا رشیدی رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان داشت: استاد شهید مرتضی مطهری معلم انقلاب اسلامی بودند که مانند شمع ذره ذره سوختن و تمام تلاش و کوشش خود را انجام دادند تا انقلاب اسلامی به هدف والای خود برسد و سرانجام به دست گروه تروریستی فرقان به شهادت رسیدند.
به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی:
به مناسبت روز معلم وهفته عقیدتی سیاسی رابط نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه امام حسن(ع) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با رئیس آموزش و پرورش بخش کهک قم دیدار نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضا رشیدی رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان داشت: استاد شهید مرتضی مطهری معلم انقلاب اسلامی بودند که مانند شمع ذره ذره سوختن و تمام تلاش و کوشش خود را انجام دادند تا انقلاب اسلامی به هدف والای خود برسد و سرانجام به دست گروه تروریستی فرقان به شهادت رسیدند.

وی افزود: معلمان ما هم باید با الگو گیری از استاد شهید مطهری تمام تلاش وکوشش خود را انجام دهند تا به نوجوانان و جوانان ضمن یاد دادن دروس علمی با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی آشنا کنند.

وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با هدف قرار دادن فرهنگ و تفکر انقلابی نوجوانان و جوانان کشورمان قصد منحرف کردن آن را دارند و یکی از راههای پیشگیری از انحراف فرهنگ و تفکر انقلابی این مدارس و دانشگاه ها هستند که می توانند با آشنا کردن نوجوانان و جوانان با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی جلوی توطئه های دشمنان را بگیرند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :